Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
BusinessClass.se Loungen™ 2013

Hälsningar från Menzies Executive lounge T5 på väg med BA781 i CW. Trevlig helg!

Last edited:
Då var två veckor på Cook Islands över och det är dags att påbörja hemresan lite smått. Sitter i En luftig fräsch (ny sedan jag var här sist) Koru Lounge och väntar på NZ 61 till SYD. 7 timmar och 15 minuters flygning att se fram emot.
Har varit lugnt och skönt här i paradiset, men nu behöver jag lite stadspuls ett tag.
6 dagar på Rarotonga innehöll en hel del regn, men av mina 7 dagar på Aitutaki var det endast en regnig dag. Igår var alldeles strålande väder och bra inprickat för lagunkryssning som en bra avrundning på denna vistelse.

Jag väljer att vara lite preemptive denna gång och meddelar att jag kommer vara i KLM-loungen på AMS schengen-sidan ungefär 15:30 - 20:00 imorgon den 10:e.

Sitter på SYD och väntar på att checkin ska öppna. Flyger till BKK om 4 timmar. En polis med knarkhund gick just förbi och nosade på allas väskor.
Synd att denna fina soliga dag gick bort pga mina stukade fötter. Men jag har i alla fall lite roliga flyg att se fram emot.

Då var man äntligen i loungen, Air New Zealands Koru Lounge. Mycket folk här idag. Tar mig lite att äta och dricka i väntan på boarding till BKK.

Kommer att sitta i LH Senator Lounge på JFK idag mellan klockan 13.00-15.00
Har BC tagg på väskan.
Någon fler BC:are somkommer att vara där?
Åker med LH 401

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen