Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i SJ loungen på Stockholm C och funderar på om det är dags att byta lounge snart till en på Arlanda. Ulla kan nog få åka innan jag byter....

God kväll från SL ARN. Sitter i den tysta avdelningen som som vanligt inte är tyst. Sliten efter två hårda dagar och stort tack för igår även om jag missade presentationerna. SK411 till Köpenhamn är försenad med en timme. Hoppas att vi kommer iväg ikväll!

Sk411 verkar ha gått nu eller kommer göra snart för gaten är stängd. Jag sitter i bc hörnan...

Ombonad till 2110 flighten till Luleå såmåste gå snart..

Lika bra jag korrigerar mig själv står gå till utgång nu på Sk411 och inget annat...

Till slut gick det bra. Vi kom iväg strax efter kl 21. Ett gäng som skulle vidare till Vilnius, Milano och Genève får dessvärre spendera natten på hotell i Köpenhamn.

Har nu anlänt till Asianas First Lounge i Seoul. Tanken var ju att jag skulle flyga hit i F med OZ, dock när jag checkar in i FRA visar det sig att det inte finns någon F ombord min flight. Efter mycket hjälpsamma agenter hos OZ och lite "bråk" med deras chef lyckas de flytta över mig till LH F i sista stund. Så ni andra som ska flyga denna sträckan ha lite koll på ert flyg, tydligen är en 747a på service och denna rutt saknar då F ibland.

Nu har jag dock de tunga valet mellan cognac eller whisky?
OZ F lounge.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen