Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yes! Är det sant? I så fall blev denna urtrista väntan genast lite trevligare. Sitter på 02K.

Det skulle kunna förklara varför min förbokade sittplats (rad 6 tror jag) helt plötsligt blev ändrad.
Ja, rad 6 existerar inte på denna version. 1-4 Club World 10-13 WT+.
Verkar dock inte vara en refurbad LH variant men flat bed inom europa är väldigt nice! Få se om jag får tur nästa vecka igen då jag är på samma flight.

Ja, rad 6 existerar inte på denna version. 1-4 Club World 10-13 WT+.
Verkar dock inte vara en refurbad LH variant men flat bed inom europa är väldigt nice! Få se om jag får tur nästa vecka igen då jag är på samma flight.
Härligt! Håller alla två tummar. Stämmer nog rätt bra med seatmapen på online check-in när jag tänker efter, hade ganska bråttom så funderade inte så mycket över det just då. Tur att jag inte ändrade till rad 10 i så fall.

Är i övrigt inte särskilt glad över shorthaul B767 maskinerna, väljer bra mycket hellre en Airbus avgång om jag kan, men med en riktig stol är det förstås en helt annan sak.

Jag har till och med suttit i sidoläge som på tunnelbanatåg i Tokyo på ett C-130 plan. :)
Onekligen en annorlunda upplevelse att flyga baklänges. Lite häftigt vid starten då man "tittade ner" på resten av kabinen och genom fönstret kunde man se flygplatsen vi just lämnat. Men i övrigt åker jag nog hellre framlänges.

Men ska verkligen inte klaga. Även om de gamla B767 maskinerna är rätt slitna blev det förstås en oslagbar komfort på en 2:20 flygning inom Europa. Synd bara att de inte slog på underhållningssystemet. Det märktes att personalen inte var van vid kabinen.

IMG_8084.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen