Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
10 timmar på PVG igår..Så förbannat glad att det var cathay/dragon lounge och inte shanghai airlines/*A lounge jag satt i.. usch......

10 timmar på PVG igår..Så förbannat glad att det var cathay/dragon lounge och inte shanghai airlines/*A lounge jag satt i.. usch......
Varför spenderar du 10 timmar på Pudong? Det är verkligen inte någon upphetsande flygplats och dessutom går det snabbt att åka in till city.

Scandinavian Lounge Kastrup. Smuttar på en Bailey's, innan man springer iväg till gaten för flyg mot MUC.

Sk659 antar jag, vi missar varandra med en kvart typ, landade 1930 från GOT vidare till DUS, från CPH, får bli en bailys för mig här i loungen oxå. Trevlig söndag kväll,

Ps; seg promenad från A21 till loungen sedan tillbaka till a27...behöver iallafall inte träna så mkt ;)

Last edited:
Sk659 antar jag, vi missar varandra med en kvart typ, landade 1930 från GOT vidare till DUS, från CPH, får bli en bailys för mig här i loungen oxå. Trevlig söndag kväll,

Ps; seg promenad från A21 till loungen sedan tillbaka till a27...behöver iallafall inte träna så mkt ;)

Attans! Jo en dag av "missar" verkar det som. Råkade även missa Jacob i ARN tidigare under eftermiddagen. :(

Hälsningar från Brussels Airlines lounge (BRU) - nästan tomt i eftermiddag. Om någon undrat kan jag upplysa att husdjur är välkomna i loungen!

God morgon från ARN T5 och Scandinavian lounge! Inte många själar här ännu, så det är lugnt och skönt. Frukostmat serveras, men just nu får det räcka med en banan och en kopp kaffe. Avgång till OSL med SK 481 kl 07:30.

God morgon från Turkish CIP lounge på IST, har precis flugit en helt ok men inte lysande business class med TK. Har nu på tok för många timmar i loungen framför mig pga dålig connection till GOT. Oj va skönt det skall bli att komma hem till Sverige ett par veckor! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen