Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i CPH business lounge. Ingen tvekan att ovanvåningen är att föredra. Mannen som beklagade sig (i kommentarfältet i CPH's Android app) över det lätt kolsyrade vinet från tappen har en poäng....

Sitter i T4-loungen på ARN och väntar på planet till UME 11:25. Var inte många själar här när jag kom hit vid 9-tiden. Nu börjar det fylla på lite, men inga BC-taggar i sikte.

Efter en ganska händelsefattig flygning från CKG med CA sitter jag nu i Air China First Class lounge på PEK. På väg till ICN med OZ, skall bli spännande. :)

Just nu i Royal Silk Lounge BKK o väntar på ett försenat SK972 till CPH enligt uppgift skall det gå 02:00 hoppas det stämmer. Ovanligt mycket folk i lougen ikväll, stora horder av Kineser vilket inte är så vanligt inne i lougen som tur är är de flesta kineserna nyktra än så länge :rolleyes:

Precis ankommen från IAD på CDG. Sitter i 'Salon Air France' 2F, undervåningen, och tar igen mig med mycket kaffe..!.. här är det morgon, för mig är det strax efter midnatt. Plane till Stockholm går om ett par timmar.

Jaha då var man i CPH Scandinavian Lounge igen med en försenad SK972 tur att man hade 09:20 till GOT så man slipper massa strul.

Sitter i Asiana Business lounge på ICN med en Cass öl. Glömde, mitt dumma fån, min kamera ombord igår så det blev till att köpa en ny idag. Inte helt kul...

Kul är dock att de kör en 3-klass-747 till HKG dit jag skall, men erbjuder ingen F på denna sträcka så jag fick 02K. Iaf lite plåster på såren. :)

Sitter i Asiana Business lounge på ICN med en Cass öl. Glömde, mitt dumma fån, min kamera ombord igår så det blev till att köpa en ny idag. Inte helt kul...
Det var attans...
Jag skulle kontakta Air China Phonix Miles kundtjänst och förklara situationen om det det var jag som glömde kameran i kabinen.

Det var attans...
Jag skulle kontakta Air China Phonix Miles kundtjänst och förklara situationen om det det var jag som glömde kameran i kabinen.

Flög OZ och kom på det precis när jag ställde mig i busskön igår kväll, gick således tillbaka och anmälde men de säger sig inte hittat den. Skulle kanske pushat mer igår kväll men köpte att besked skulle läggas till incheckningsdisken. Kanske har planet vänt och städpersonalen kollade inte under armstödet. Dvs nästa resenär kanske är en kamera rikare. Jag bad dem dock att kolla med nästa destination och de lovade att göra så (vet inte om det verkligen kommer att hända). Vi får se... Synd på bilderna från PEK-ICN och att det inte blev några tagna idag men alla andra bilder är nerladdade i datorn.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen