Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Scandi lounge på CPH-med 1810 kærran till ARN. Ganska mkt folk. Buffén ser lite kladdig ut och toaletterna behøver fraschas upp. Men det finns rikligt med god kall Tuborg på flaska och det førlåter det mesta. Øverlag behøver nog den hær loungen en ansiktslyftning då den ser ut ha ha tagit en del stryk vid det hær laget.

Last edited:
Scandi lounge på CPH-med 1810 kærran till ARN. Ganska mkt folk. Buffén ser lite kladdig ut och toaletterna behøver fraschas upp. Men det finns rikligt med god kall Tuborg på flaska och det førlåter det mesta. Øverlag behøver nog den hær loungen en ansiktslyftning då den ser ut ha ha tagit en del stryk vid det hær laget.

Samma ställe som Gusten håller med om att det behövs en uppfräschning. Just ikväll alldeles för mycket folk ikväll, lyckades inte hitta en enda sittplats på övervåningen. men det är bara att härda ut innan SK973 till BKK lyfter. Och vidare till KUL för årets höjdpunkt Formel 1 i Sepang :cool:

Sitter i AF/KLMs lounge på JNB. Den har helt klart AF-branding, med rött och vitt. Ska hemmåt med en knökfull KL592 inatt. Tydligen var den rejält överbokad i Y, vilket jag hade lite på känn, så när jag fick en Seat Alert från Expert Flyer i eftermiddags om att flighten helt plötsligt visade O3, kastade jag mig iväg till flygplatsen.

Efter lite om och men så har jag nu 5C istället för 12F. Men det tog lite afrika-övertalning för att få till det. Den första kvinnan jag pratade med nekade blankt till att det skulle gå medan nästa agent hänvisade mig till flight managern som såg riktigt glad ut när jag erbjöd henne poäng för att få byta mitt economy-säte mot C..

Rätt lugnt i SAS CPH loungen, denna afton serveras biff, kan känna smaken i munnen utan att ens prova den, som nämnts andra trådar, dags för liten förnyelse

Sitter i AF/KLMs lounge på JNB. Den har helt klart AF-branding, med rött och vitt. Ska hemmåt med en knökfull KL592 inatt. Tydligen var den rejält överbokad i Y, vilket jag hade lite på känn, så när jag fick en Seat Alert från Expert Flyer i eftermiddags om att flighten helt plötsligt visade O3, kastade jag mig iväg till flygplatsen.

Efter lite om och men så har jag nu 5C istället för 12F. Men det tog lite afrika-övertalning för att få till det. Den första kvinnan jag pratade med nekade blankt till att det skulle gå medan nästa agent hänvisade mig till flight managern som såg riktigt glad ut när jag erbjöd henne poäng för att få byta mitt economy-säte mot C..

Bra jobbat i sann BC.se-anda ! Själv sitter jag i Senatorloungen C-gaterna i FRA på väg till SIN.
LH A380 i Business Class. Trevlig helg till alla BC-läsare !

Det låter som att det blir en skön resa inatt då. Även om jag personligen har kommit över hypen med A380, så är den ju riktigt trevlig att åka i.

AMS Crown Lounge Shengen side. På väg hem från JNB. Lite surt att flighten landar så att man precis missar morgon flighten till ARN. Nu har jag några timmar här, men som tur är så är ju KLMs lounger här riktigt bra, så det kan man ju överleva.

Sitter i senators lounge i München som är trevligare än den samma i Frankfurt men. Frankfurt har en fördel då du ser alla plan landa och starta

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen