Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det en sämre lounge än senator loungen i A-piren, Frankfurt. Kaos som alltid och folk måste stå upp. Inge vidare!
Tycker inte det är något fel på loungen i sig. Helt OK mat och dryck, hjälpsam personal i receptionen och sköna fåtöljer. Problemet är att den är alldeles för liten.

På väg in till Arlanda Scandinavien Lounge, om någon är där. Tyvärr tog jag "fel" väska i morse då jag bor bara över en natt så jag har ingen businessclass.se tag idag. Sitter nog och arbetar vid dörren från 08:45 om någon är där...

Tycker inte det är något fel på loungen i sig. Helt OK mat och dryck, hjälpsam personal i receptionen och sköna fåtöljer. Problemet är att den är alldeles för liten.

Loungens utbud kanske inte är så dåligt, men samtidigt ingen höjdare. Som du säger så är den på tok för liten och detta förstör hela upplevelsen tyvärr.

Idag är det fest i SAS Bus Lounge på HEL. Korv serveras! I övrigt lika fullsmockat som vanligt. Till ARN med KF 1730.

På väg hem till Stockholm för några dagars socialt umgänge.

PVG Shanghai Airlines F lounge. Inget märkvärdigt men lite lugnare än Businessloungen.
Prima service från check in med eskort via passkontroll och säkerhetskontroll. Ser fram mot flighten. :)

FCL i Zürich... jag och en handfull personer bara. Landade 45 min före tidtabell så hinner njuta lite av den innan Stockholmsplanet.

Royal Orchid Lounge BKK Block E. Ganska mycket folk då det är väldigt många avgångar ett par timmar framöver.
Var också förbi en sväng på lite större Royal Silk Lounge (30 meter bort) Det verkade vara exakt samma utbud på mat o dryck där.
Ser väl mest fram emot kommande besök på loungen i IST om ett par timmar.

gääääääääääääsp.....inte är man pigg inte...sonen tyckte att det var en ytterst god ide att vakna 02.30 och vara vaken heeeela tiden fram till pappa gick upp kl 05.00..
Hade inte haft problem med detta om det inte var att pappa hade ett benpass på gymmet igår av det tyngre slaget så jag kan knappt gå idag och värre blire imorgon.
så nu sitter man här i loungen och hinkar kaffe som en galning..mot jänkeland i ca 1 vecka..inget nytt under solen och ser sådär lagom fram mot det.

God morgon alla andra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen