Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsning från Lufthansa loungen på DME, Moskva...hade ju varit trevligt med uppgradering så här på 35års dagen.... man ska väl dock vara glad om man kommer igenom FRA utan att drabbas av strejken där...

Efter önskemål från flera medlemmar har vi beslutat att flytta denna tråd till Lounge-forumet och döpa om den från SAS Loungen till BusinessClass.se loungen.

BusinessClass.ses medlemmar reser med många olika flygbolag, i flera allianser och besöker alla jordens hörn och vi vill gärna ha en tråd där alla känner sig välkomna att berätta var de befinner för stunden.

Så välkommen till BusinessClass.se Loungen 2012!

Grattis Skillsen! Min erfarenhet är att varken flygbolag eller hotell noterar detaljer som jämna födelsedagar, tyvärr... :( Men vi kan ju hoppas att LH är bättre än SkyTeam på den punkten. M&M skickar ju iaf en fin hälsning om man har status där.

Grattis Skillsen! Min erfarenhet är att varken flygbolag eller hotell noterar detaljer som jämna födelsedagar, tyvärr... :( Men vi kan ju hoppas att LH är bättre än SkyTeam på den punkten. M&M skickar ju iaf en fin hälsning om man har status där.

Tackar! Döm av min förvåning att på flyget till GOT så kom personalen faktiskt och gratulerade samt att jag fick en "tårt" bit i form av äppelkaka med en penna som symboliserade ett ljus samt lite bubbel.... Det var många som tittade konstigt... som SEN får man mycket riktigt ett helt ok kort på posten, även SkyTeam skickade ut men i mail format...

Tackar! Döm av min förvåning att på flyget till GOT så kom personalen faktiskt och gratulerade samt att jag fick en "tårt" bit i form av äppelkaka med en penna som symboliserade ett ljus samt lite bubbel.... Det var många som tittade konstigt... som SEN får man mycket riktigt ett helt ok kort på posten, även SkyTeam skickade ut men i mail format...
Vad kul gjort! Har du foto? Var det alltså Lufthansa?

bild (1).jpg
Vad kul gjort! Har du foto? Var det alltså Lufthansa?

Japp det var Lufthansa (vet ej om det berodde på SEN status...) notera att jag fick byta ut bubbel till äpple juice då jag skulle köra hem...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen