Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så du åker dit när jag åkt därifrån precis, det var väl typ 25 minus idag såg jag så ha det så trevligt. Här i Göteborg är det väl några minusgrader men det ser ut som att alla fryser utom jag som tycker det är varmt :)

Då har du rena Bahamas...
Här i Jukkasjärvi är det just nu -36!!!

Toppnoterade -32 grader utanför Rutvik. Här, mellan Kalix och Haparanda, är det bara -26,7 nu.

F.ö. trevligt med minijulbord i SL på ARN!

Jag brukar titta på The Temperature in Lule&aring - Sweden om jag vill veta hur kallt det är i Luleå och det är just nu -28.2, det var vid 17:30 -29.6 så det är rena rama vämeböljan i Göteborg.

Jag märkte idag att det stog att SJ loungen här i göteborg hade följande öppettider under jul och nyår. 24/12-2/1 stängt. Är det verkligen öppettider och inte stängttider? Hur har SAS lounger öppet nu i jul och nyår? Vill minans att jag blev sur när det var stängt i mellandagarna förra året..

Admirals club DFW C terminalen.
Fattigare lounge får man leta efter. Kaffe och pretzels är gratis. Fick en voucher och räcker för mitt korta besök idag.
Ska precis ta min första AA flight någonsin (domestic F) och mina förväntningar är låga så kommer inte bli besviken :)

TXL Senator lounge. Insläppt i loungen innan incheckning då SK inte bemödat sig öppna än och LH vägrar hjälpa till (iofs väntat). Damen vid ingången till loungen bemödade sig dock inte ens att kolla mitt Eurobonuskort...

Allmänt tomt i loungen och en låg dos julstämning.

TXL Senator lounge. Insläppt i loungen innan incheckning då SK inte bemödat sig öppna än och LH vägrar hjälpa till (iofs väntat). Damen vid ingången till loungen bemödade sig dock inte ens att kolla mitt Eurobonuskort...

Allmänt tomt i loungen och en låg dos julstämning.
Dessvärre är det Acciona som sköter SAS incheckning på Tegel så varken Lufthansas premium check-in rum eller incheckningsmaskiner fungerar om man flyger SAS. Ganska idiotiskt med tanke på att flygbolagen normalt samarbetar.

Sist hade jag tur då det var ett Köpenhamnsplan som gick två timmar innan Stockholmsplanet så incheckningen var öppen av den anledningen, men bra att det var schyssta i loungen.

Dessvärre är det Acciona som sköter SAS incheckning på Tegel så varken Lufthansas premium check-in rum eller incheckningsmaskiner fungerar om man flyger SAS. Ganska idiotiskt med tanke på att flygbolagen normalt samarbetar.

Annars ska man väl kunna checka in med mobilen och använda mobilt boardingkort för att komma in?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen