Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Menzines loungen på ARN T2 i väntan på att flyga ner till CDG och vidare till MEX.

Är riktigt sne på AF idag. Eftersom de inte påminner om att man ska checka in, så missade jag att checka in online igår morse. När jag väl kom på att jag skulle göra det så att jag får välja plats, så har deras datorsystem assignat mig ett mittensäte lagom långt bak i planet trots att det fanns fönstersäten längre fram, inkl nödutgångsrad. Hur i h-vete har de tänkt då? AF IT får SAS IT att framstå som kompetenta...

BA Galleries First Lounge på LHR är ganska busy måndag morgon. De har plockat fram
Laurent-Perrier Grand Siecle igen - förra veckan serverades någon som jag redan glömt..

Sitter i AFs lounge vid M-gates, dvs den nya, stora och fina. Jag måste säga att jag faktiskt gillar denna.

Lyckades även uppgradera från economy till business, så nu blir det en bekväm flight. :)

Borde kanske ha sparat uppgraderingen till hemresan som blir en nattflygning, men samtidigt vill man ju inte missa chansen. Dock missar jag ju upper deck nu. :(

Executive Lounge Gdansk. Folktomt och skönt här uppe. Väntar på en försenad SAS kärra till Oslo. Online check-in fungerade av någon anledning inte. Så mobilt BP fick jag glömma, och sittplatserna är inte de bästa.

SAS SL på Gardermoen på väg hem med SK1475 till Kastrup. Oslo bjöd på riktigt ruggigt väder imorse när jag landade. Flygfri dag imorgon innan det är dags för Genève på onsdag.

Jag sitter just nu i Business Lounge i Terminal F, Kiev Boryspil. Man har hittat ett annorlunda alternativ till att städa upp smulor här. IMG_20120911_120541.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen