Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Swiss lounge i GVA, där det förtom diverse drycker och goda smörgåsar bjuds på Mövenpick. The art of Swiss ice cream.
Stilfull lounge med en vacker vit tegelvägg och ett antal TV-monitorer, CNN, Eurosport och SF2 visas.
Återkommer med en rapport från veckans hotellvistelser.

Besökte BMI loungen igår i Dublin påväg till ARN. Var väl en helt OK, dock lite slitet tak med flera vattenskadade plattor som man skulle tycka att de kunde bemödat sig att byta ut.
Damen bakom disken kunde de byta i samma veva, en riktig "surpuppa"! Sänker intrycket på loungen när personalen int ens orkar le då vi endast var 2 på besök... :(

Menzies på ARN på väg till London. Hur tänkte jag? Flyger under England och Sverige matchen? På hotellet typ så jag kan se sista 25min av Sveriges match

Sitter i SAS Business lounge (jag valde den istället för den som vanligt överfulla Scandinavian delen). Skall till OSL och sedan vidare till CPH om ett par dagar.

Besökte BMI loungen igår i Dublin påväg till ARN. Var väl en helt OK, dock lite slitet tak med flera vattenskadade plattor som man skulle tycka att de kunde bemödat sig att byta ut.
Damen bakom disken kunde de byta i samma veva, en riktig "surpuppa"! Sänker intrycket på loungen när personalen int ens orkar le då vi endast var 2 på besök... :(

Jag såg inga vattenskadade plattor i taket men jag letade nog dåligt isf. Vi var faktiskt 4 stycken i loungen när jag var där med en kompis sist.

Ett snabbt besök i loungen på ARN T4 innan avgång till KRN. Ganska tomt när vi kom hit, men nu börjar det fylla på lite.

Sitter i Businessloungen i Kiev. Känns som flyget hem blir något tyngre än planerat en dag som denna....

Var precis på Star Alliance på LHR T1, nu på nya Hilton på FRA i Executive Loungen. Sparade 4000kr (väldigt sen att boka) eftersom mitt ZRH hem (Hilton Zurich Airport) var helt fullt eller skulle ha kostat typ 4000;- och alla Swiss flighter till ZRH från LON enbart plats i J (full pris även till ARN) i morgon. Nu blev det LHR-FRA idag samt FRA-ZRH (i morgon) ett snabbt möte, och hem med Swiss ZRH-ARN.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen