Senaste nytt

BusinessClass.se hörna i SAS lounge Arlanda terminal 5

Tack TjudöBoy för trevligt flygsnack! Nu är jag ensam i hörnan, blir kvar till min flight 17:15 om någon har vägarna förbi!

Det verkar som många medlemmar har det svårt att hitta BC.se hörna.
Jag har lagt en bild på första inlägget så ni kan känna igen platsen.

Helig BC.se hörna som är bevakad av åtta oranga buddhor...
SAS Business class ARN-CDG 02.jpg

1. Gå in i SAS Scandinavian Lounge på Stockholm Arlanda Terminal 5. (ej Business lounge)
2. När du har kommit in i loungen, sväng till höger och passara buffédelen och fortsätt.
3. Du ser internetdatorer till vänster och ett annat rum framför dig än vanlig.
4. Du ser blå soffa, blåa fåtöljer under åtta oranga buddhor. Där har du kommit till BC.se hörna.

Det är inte så svårt som att knäcka Da Vinci koden. Hoppas ni hittar BC.se hörna!

Last edited:
För mig som aldrig varit i loungen, finns det ingen "karta/planritning" över hur loungen ser ut så?
Annars får man väl göra som vid ombyggen på Stockholm Central, sätta klistermärken i golvet som man kan följa för att hitta rätt :)

För mig som aldrig varit i loungen, finns det ingen "karta/planritning" över hur loungen ser ut så?
Annars får man väl göra som vid ombyggen på Stockholm Central, sätta klistermärken i golvet som man kan följa för att hitta rätt :)

SÅ stor är inte T5 Scandinavian Lounge. You can't miss it!

SENASTE nytt angående vår hörna i ARN T5.

Jag har i dag fått detta mail från SAS som ger en större återkoppling än väntat.

Hej xxxxxxx.

Jag har fått ditt mail med din förfrågan om möjligheten för medlemmar i BusinessClass.se att få en mötesplats i SAS lounger. Visst ska vi se till att vi kan bidra till både nätverkande och möten i SAS Lounger för era medlemmar som har Lounge Access i sina bokningar ! Jag har talat med SAS Lounger på våra hubbar, ARN T5, CPH och OSL och de tycker det ska bli trevligt att träffa er alla.

Skickar nu hela mailet till BusinessClass.se för vidare diskussioner...

Kul att de kommer ihåg detta trots de problem de brottats med senaste tiden! Visst är det så att de kanske inte alltid har bästa produkten, men jag tycke de bryr sig vilket betyder en hel del för min del.

Toppen