Senaste nytt

BusinessClass.se hörna i SAS lounge Arlanda terminal 5

Senaste infon...
Nu finns det tre dagar föreslagna för kick off av Businessclass.se hörnan i SAS lounge på ARN Terminal 5. Businessclass kommer meddela vilken av dagarna det blir inom kort. Vi kommer givetvis ha en kick off på plats med medlemmar från Businessclass.se (och jag) kommer finnas. Vi hoppas verkligen att så många som möjligt av er kommer köpa er en biljett just den dagen så att många av oss kan ses.

Hör av dig när du vet om datumet så kan boka en resa och tjäna ihop några poäng. Hoppas Rikard kan själv vara på plats med. :)

Stod där inne för några timmar sedan men lyckades tyvärr inte klura ut vilket bord som är ämnat för detta?

Är det inne i "tysta delen" rakt in där och sedan gången till höger?

// Joshua

Joshua.. I loungen har du buffen, bakom buffén är det en gång, efter gången en glasvägg och alldeles bakom den ett runt bord med två soffor och några fåtöljer. Det bordet är det...

För att göra det lite lättare kommer här en bild med vilket bord det handlar om.. (gillar ju inte att smyg ta bilder) ARN T5.JPG

Last edited:
För mig som har noll koll på ARN... är detta utrikes-loungen (Business? Scandinavian?) Inom Schengen, utom?

Dvs vart behöver jag flyga vidare till när jag vill komma upp och hälsa på i "vår hörna"? :)

Scandinavian-loungen, längst in. Den är belägen en trappa upp nära gate 1, alltså i Schengen-området. Du kan alltså resa vart som helst från T5 med *A samt att du måste ha *A-guld (eller EBP med valfri flygbiljett) Kan också funka med SK-biljett ut från T4 om du är sugen på att promenera

Mvh
/NotRyan

Last edited:
Scandinavian-loungen, längst in. Den är belägen en trappa upp nära gate 1, alltså i Schengen-området. Du kan alltså resa vart som helst från T5 med *A samt att du måste ha *A-guld (eller EBP med valfri flygbiljett) Kan också funka med SK-biljett ut från T4 om du är sugen på att promenera

Mvh
/NotRyan

Tackar för infon!

Jag kan meddela att jag satt där igår eftermiddag vid 14:30 tiden en stund när jag var påväg hem till LLA från SFO via FRA. Jag var dock väldigt trött så hade nog inte sätt några BC.se taggar om någon haft det där då..

Toppen