Senaste nytt

BusinessClass.se hörna i SAS lounge Arlanda terminal 5

Eller...
tlt-18dc-emb-comm.jpg

EMBROIDERED 18 Commercial Gold Medal Directors Chair - $104.95 : Portable Folding Chairs - ALWAYS FREE SHIPPING!, Outdoor, Beach and Pool Accessories

Jag vet inte om det är jag som har svårt att förstå riktigt här - men kan vi få en exakt beskrivning av vilket bord vi pratar om? Gärna med foto eller skiss...

Bordet vi pratar är det som ligger bakom buffén. Direkt bakom buffén är det ju en gång, sedan en glasruta och passage till inre rummet. Det runda bordet till höger är det vi talar om. Om det slutligen blir just det får vi se då sista spikarna sätts i detta. Jag och Björnström (som är hemma med liten) skall höras på måndag och snacka kring detta.

Bordet vi pratar är det som ligger bakom buffén. Direkt bakom buffén är det ju en gång, sedan en glasruta och passage till inre rummet. Det runda bordet till höger är det vi talar om. Om det slutligen blir just det får vi se då sista spikarna sätts i detta. Jag och Björnström (som är hemma med liten) skall höras på måndag och snacka kring detta.

Tack - då förstår jag bättre... Min första tanke var att "bakom buffén" innebar någonstans inne i köket. ;)

Hur är loungen/loungerna på Arlanda? Har man tillgång till någon om man åker med BA t.ex?
Finns det en eller flera? Vilka bolag tillåter inträde i denna lounge? * A bara?

Hur är loungen/loungerna på Arlanda? Har man tillgång till någon om man åker med BA t.ex?
Finns det en eller flera? Vilka bolag tillåter inträde i denna lounge? * A bara?

http://www.sas.se/allt-om-resan/pa-flygplatsen/lounger/Tillgang-till-lounge/

Tycker personligen att Scandinavian Lounge på ARN är rätt värdelös - den utklassas på alla fronter av Scandinavian Lounge i CPH. När jag åker, vilket oftast är i rusning, är det i princip alltid fullt.

Toppen