Senaste nytt

BusinessClass.se hörna i SAS lounge Arlanda terminal 5

Jag håller med om att det brukar vara fullt i SL på ARN, men det brukar ju vara helt tomt (dvs 0 personer) i businessloungen...

Köpenhamn är som dag och natt.

Oslo spelar kanske mindre roll eftersom det ändå aldrig är någon "kontroll" till SL och man kan röra sig fritt emellan loungerna. Föredrar dock definitivt SL-delen.

Arlanda, ja ni har ju lyft fram trängseln. Tycker dock att det befintliga bordet är vettigt.

Var i dag i loungen på ARN T5 och fick sedvanlig kram av flickorna. Tänkte jag skulle kolla vad som som arbetar i loungen känner till om vår aktivitet så jag frågade dom två tjänstgörande bakom disken om dom känner till BusinessClass.se och att vi skall ha egen plats där. Svaret var "näää, det vet vi inget om, vad är det"? Men, här fanns också SAS Product Manager - Lounge SAS Ground handling Anne-Grete på armlängsavstånd och hörde min fråga. Svaret blev, till kollegor och mig, "Jo det känner jag till men har inte informat ännu". Men nu känner personalen på ARN T5 till vår invigningsresa samt vad som kommer hända och hur engagemanget kommer se ut...

Var i dag i loungen på ARN T5 och fick sedvanlig kram av flickorna. Tänkte jag skulle kolla vad som som arbetar i loungen känner till om vår aktivitet så jag frågade dom två tjänstgörande bakom disken om dom känner till BusinessClass.se och att vi skall ha egen plats där. Svaret var "näää, det vet vi inget om, vad är det"? Men, här fanns också SAS Product Manager - Lounge SAS Ground handling Anne-Grete på armlängsavstånd och hörde min fråga. Svaret blev, till kollegor och mig, "Jo det känner jag till men har inte informat ännu". Men nu känner personalen på ARN T5 till vår invigningsresa samt vad som kommer hända och hur engagemanget kommer se ut...

Bra jobbat Traveller! :)

Kommer kramarna att ingå i BC-konceptet?

Sitter i CPH loungen på väg till PVG. Var är det tänkt att bordet skall vara? Damen i receptionen vet inte/vill inte osv. Som vanligt här får man känslan av att det mer har med ens nationalitet än ärende att göra :confused:

Toppen