Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har det snart gått 6 timmar, och det finns fortfarande kvar 2 st paket 1 att boka. Trodde nog att dom skulle sälja slut tämligen omgående....

Trodde detsamma, lite underligt faktiskt. Det borde vara tillräckligt många väldigt intresserade för att det skall bokas slut fort. Dock kul för dem som inte hade chans att avvika från ordinarie rutiner under dagen för att boka.

Så är paket 7 bokat. Ska bli kul att få flyga den sista turen. Har jobbat på MDn i flera år. Ska kolla vilken besättning det är så kanske jag får göra safety demo en sista gång:)

Pheeew, vilken dag, Sakoz nästan helt dränerad,

Kl 04:32 går det stort larm, på personsökare och reservtelefon, därtill Wake On Lan på alla datorer och enheter.

Hela stadsnätet har gått ner. Vilket innebär massiv användning av mobila bredband i området.

Kl 09:30 släpper jag allt och lyckades traggla mig igenom beställningen av paket 1.
Men onekligen med hastigheten av ett trött 300 bauds modem; samtidigt som allt och alla ringer samtidigt.
För ca 1 timme sedan återgick vi till normal drift.

Hoppas att eventbokningen får en egen super optimerad app i framtiden. :)

Trevlig helg mina vänner. Skönt att man kan skriva Krug i bilens GPS så man kommer till rätt ställe efter en sådan här dag.

Sådär bokat paket #1

Läst sen sidan öppnade i princip. Men inte orkat hela vägen att bli medlem. Hoppas man är välkommen för det? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen