Så länge ni har betalat och fått ett ordernummer så är resten lätt att hantera. Gissningsvis skickades ni inte tillbaka till vår sida efter betalningen, där ska en orderbekräftelse visas. Vi kan justera det manuellt i efterhand.
Bokat och klart, paket #2 ! Irriterande att man var för snabb på avtryckaren bara och missade att ändra från VISA till AMEX hos PayPal (har flera kort registrerat där). Nu skall man bara lösa så man tar sig från GOT...
Jag fick orderbekräftelsen på skärmen, och har skrivit ut den också Dock har jag inte fått bekräftelsemail annat än från Paypal, men som sagt, det är nog ingen ko på isen, dock så verkar inte eventsystemets mailutskick vara 100 %-iga....
Jag tror det är så att "forumgänget" som varit så aktiva i denna tråd har känt till biljetteringen medan jag varit dålig på att kommunicera det utåt via nyhetsbrev och vår MD-80 lista. Forumgänget var också dom som högg biljetterna direkt när dom släpptes.
För dom 300 personerna som visat intresse kom mailet som en överraskning och jag gissar att många gör sin bokning i helgen.