Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.

AxelB

Medlem
Jag är med på Paket 7 nu :)

Efter många timmars surfande på forumet som anonym kände jag att de var dags att komma ur garderoben ;) Så varför inte starta med ett sådant här event grymt event?! Business Jeten bokad! Är det någon mer som kommer ta sig från GOT?

Har inte bokat något än men lutar åt SK433 som David, vet inte vad det blir tillbaka, Widerøe kör ju inte på lördagar.
Så antingen en natt i Oslo eller tåg med NSB hem.

Välkommen HeliS!

Jag kommer att flyga GOT-CPH 08:00 (SK433).
Hemresan gör jag dock, till skillnad från de flest antar jag, på söndagen 15:05 via ARN.
 

jumbooze

Medlem
Jag hade en resa bokad med eurobonuspoäng på OSL-CPH som jag nu har avbokat så om någon är sugen kanske den kommer tillbaka som tillgänglig...
 

HeliS

Ny medlem
Har inte bokat något än men lutar åt SK433 som David, vet inte vad det blir tillbaka, Widerøe kör ju inte på lördagar.
Så antingen en natt i Oslo eller tåg med NSB hem.

Min tanke är att åka upp och starta från ARN, så en idé jag har är att ta SK140 kl 08:10 men de känns ganska tight, så de lutar åt en weekend i Stockholm fre-sön med en liten utflykt på lördag :cool:
 

NotRyan

Medlem
Nu har det snart gått 6 timmar, och det finns fortfarande kvar 2 st paket 1 att boka. Trodde nog att dom skulle sälja slut tämligen omgående....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen