Senaste nytt

BusinessClass F1 event i Abu Dhabi 20-24:e November

Nyfiken på om några fler fått lite blodad tand och kommer hänga med? Självklart är de ju nästan 3 månader kvar innan avresa men blir ju lite coolt för min del om jag är själv (i alla fall nästan) på yachten i Dubai sen :D

Hej, ni är flera som visat intresse och bokat vilket känns kul! Som ni kanske vet så är det fullt krig sedan igår mellan de två Mercedes förarna Lewis Hamilton och Nico Rosberg vilket ger alla förutsättningar för underhållning av rang! För er som undrar kring flygtransfer så skräddarsyr vi till era flighter i paketet. //Med vänlig hälsning, Daniel

Jag hittar inga passande fligher tur-retur ARN till Abu-Dhabi för att passa båtutflykten .Måste var i STO C i tid att hinna med sista tåget hem till Katrineholm.

Jag hittar inga passande fligher tur-retur ARN till Abu-Dhabi för att passa båtutflykten .Måste var i STO C i tid att hinna med sista tåget hem till Katrineholm.

Flyger Emirates hem på tisdag morgon och vi kan tillbringa natten i loungen utan problem på flygplatsen [Jag gästar dig om du inte flyger C].

Bara ett alternativ tänkte jag om du kan komma hem på tisdagen?

Det finns ju tre flygplatser värda att kolla:
AUH - Abu Dhabi
DXB = Dubais huvudflygplats
DWC = Dubai World Center - nya flygplatsen i Dubai som Qatar börjat använda för vissa flyg.

Ingen av dessa är mer än 1,5 timme från Abu Dhabis/Dubais centrum.

Toppen