Senaste nytt

BusinessClass F1 event i Abu Dhabi 20-24:e November

Ni ska nog boka resturanger innan ni kommer dit.
Finns en del sköna i Dubai men också i Abu Dhabi.
Är det båten på bilden så kan ni kolla på edenyachting.com för att se fler bilder.

Godkväll alla trevliga människor på Businessclass.se, Kul att vi blir ett gäng som får uppleva några sköna dagar på plats i Abu Dhabi / Dubai i November för att se på Formel 1 Finalen. Nedan finner ni en upplagd länk till resan. Jag kommer ha lite ökad närvaro kring att svara på frågor. Fråga gärna rakt ut här, och är det mer tekniska frågor så mejla oss på info@f1resa.se. Nu kör vi!

Formel 1 resor - med upplevelsen i fokus | Businessclass.se, Formel 1 resa Abu Dhabi / Dubai

Intressant, viste inte att jag var en konstgjord ö som ni ska ta en båt för att titta på :)

"Måndag
Några fantastiska dagar börjar gå mot sitt slut. Efter frukost och utcheckning beger sig gruppen under förmiddagen mot Dubai för att efter lunch ta vår yacht ut på okända vatten. Yachten är en 72-fots båt som kommer ta sällskapet runt i Dubai Marina ut på havet. Här får man se konstgjorda ön Palmen med sitt Atlantis, Burj Al Arab mm. Under resan finns enklare tilltugg och alkoholfri dryck."

Om ni bara är ute efter att träffa mig behöver ni inte åka till Dubai, brukar allt som oftast dyka upp på Monks-träffarna i Stockholm ;)

Last edited:
@Daniel F1resa.se

Delbetalningsavgiften betalas omgående till F1resa.se så snart bekräftelse samt faktura erhållits. Slutbetalningsavgift ska vara F1resa.se tillhanda senast 40 dagar innan avresa om inget annat anges.

Delbetalningsavgiften är vilken summa? Är inte 100% säker att jag kan åka med men om man bara förlorar några hundra går det väl an men vill inte förlora flera tusen.

Hej 40% vid delbetalning 60% innan avresa. //Med vänlig hälsning, Daniel, Ps. Vi brukar vara väldigt tillmötesgående då vi är en lite byrå, har man problem med ekonomin eller av olika anledningar inte kan betala nu så kan man mejla oss. Så kan vi agera!

Toppen