Senaste nytt

[Business] Göteborg - Honolulu

@simon_says91 du ligger lite efter i din info ;)
3 av 4 SFO-HNL är med B777-200, dock med denna config:
https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/inflight/aircraft/777-200.html#v3

1 av 4 LAX-HNL är samma, samt Houston (IAH) och Chicago (ORD) har också en B777-200 på den dagliga avgången i juni 2021.

Denver flyger en B757-200ER, samma som ARN-EWR:
https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/inflight/aircraft/757-200.html#v1

Om jag skulle ta allt i ett svep hade jag åkt GOT-FRA med Lufthansa, FRA-SFO med United och SFO-HNL med United. FRA-SFO är B777-300ER och eftersom man åker vidare samma dag så hänger man självklart i Polaris SFO på vägen dit (hoppas vi i juni 2021). Hem hade jag också åkt via SFO och klivit på Swiss till ZRH det går att ta sig ZRH-GOT.

Ok. Spännande och återigen stort tack för all er information.
Om man skulle dra till med din idé med "allt i ett svep". Hur/vart skulle du boka paketet så man får just dom bolagen dom olika sträckorna på resan?
Kollade in Uniteds B777-300ER och dom ser ju riktigt fina ut.
Antar att denna är aktuell, i så fall som par borde platserna 3 D,G lämpliga för oss som reser som par. :)
SeatGuru Seat Map United

Om man skulle dra till med din idé med "allt i ett svep". Hur/vart skulle du boka paketet så man får just dom bolagen dom olika sträckorna på resan?
Antar att denna är aktuell, i så fall som par borde platserna 3 D,G lämpliga för oss som reser som par. :)
SeatGuru Seat Map United
Så länge de behåller equipment - svar ja, 3DG är lämpligt.

SeatGuru Seat Map United

Du kan boka detta direkt på United.com. Tips att använda multi-city funktionen. Jag kan kolla lite mer i morgon

Toppen