Senaste nytt

[Business class] Ungern - USA - t/r 7500-9000 kr (Skyteam)

Glöm inte att använda cashbacksidor, vet inte vilken som är bäst just nu men de brukar ge 1-2% för AF/KL

@ZZZebra, konstruera din bokning med Matrix och pröva sedan med BookWithMatrix att få den över till Delta. Valutan är med alla tre i varje fall ungerska forinter. Ett annat alternativ är KLM, som jag använde för min #2. Även Air Frances flerortsbokning borde fungera.

Ett jättetack för denna till @Flying Finn, det blev en bra rundtur BUD-AMS-LHR-LAX och LAX-SEA och SEA-AMS-(BUD). Räknar med att slopa sista segmentet.

Blir både Virgins Club Room och nya A350-1000 på ditvägen och Delta's nya A330-900neo på tillbakavägen med Suites.

jag tittar på air france hemsida och hittar priser i business class till sfo i augusti för ca 10 000 ToR
dock ej av bokningsbart och le premier för 27 000. har ej dykt upp på google flight än.
om ngn är intreserad

obs tänk på
  • Cancellation is not possible
  • Rebooking is not possible
  • No refund if you missed your flight

jag tittar på air france hemsida och hittar priser i business class till sfo i augusti för ca 10 000 ToR
dock ej av bokningsbart och le premier för 27 000. har ej dykt upp på google flight än.
om ngn är intreserad

obs tänk på
  • Cancellation is not possible
  • Rebooking is not possible
  • No refund if you missed your flight
KLM:s corona-regler gäller.

Har någon lyckats boka med Virgin Atlantic på de långa benen hos KLM hemsida?
Nej, jag får inte upp Virgin Atlantic flygningarna på KLMs hemsida alls. Men efter mycket meckande hittade jag resor under hösten till såväl LAX som SFO, bokade med ”fully refundable” och smällde sedan till med MIA över jul och nyår - det blev ju riktigt bra det här!

Lyckades dock inte maximera antalet byten, på någon av bokningarna utan till slut ”fick det bli så”.

Toppen