Homer
Medlem
Även KLMs webbplats ger alternativet att betala i en annan valuta än den ursprungliga. Vet inte varför jag skulle boka med en klumpig app.![]()
De som har 10 fingrar men ändå bara kan spela tumvalsen
Även KLMs webbplats ger alternativet att betala i en annan valuta än den ursprungliga. Vet inte varför jag skulle boka med en klumpig app.![]()
tusan också.....Glöm inte att använda cashbacksidor, vet inte vilken som är bäst just nu men de brukar ge 1-2% för AF/KL
@ZZZebra, konstruera din bokning med Matrix och pröva sedan med BookWithMatrix att få den över till Delta. Valutan är med alla tre i varje fall ungerska forinter. Ett annat alternativ är KLM, som jag använde för min #2. Även Air Frances flerortsbokning borde fungera.
KLM:s corona-regler gäller.jag tittar på air france hemsida och hittar priser i business class till sfo i augusti för ca 10 000 ToR
dock ej av bokningsbart och le premier för 27 000. har ej dykt upp på google flight än.
om ngn är intreserad
obs tänk på
- Cancellation is not possible
- Rebooking is not possible
- No refund if you missed your flight
Jupp LHR-LAX med A350Har någon lyckats boka med Virgin Atlantic på de långa benen hos KLM hemsida?
Nej, jag får inte upp Virgin Atlantic flygningarna på KLMs hemsida alls. Men efter mycket meckande hittade jag resor under hösten till såväl LAX som SFO, bokade med ”fully refundable” och smällde sedan till med MIA över jul och nyår - det blev ju riktigt bra det här!Har någon lyckats boka med Virgin Atlantic på de långa benen hos KLM hemsida?
Har någon lyckats boka med Virgin Atlantic på de långa benen hos KLM hemsida?