Budgetresenär
Medlem
Vet någon hur man kan betala med SEK så man slipper valutarisk om man vill avboka?
Vet någon hur man kan betala med SEK så man slipper valutarisk om man vill avboka?
Finns det någon som inte strular eller tar extraavgifter vid avbokning?Det kräver troligen en OTA.
Jättetack för detta tips! Nyss bokat mig +2 till MIA i november!
Finns det någon som inte strular eller tar extraavgifter vid avbokning?
I vilket steg i bokningsförfarandet blev det SEK för dig? Priserna i min app visas i HUF.Jag kunde betala med SEK i KLMs app.
Vill minnas att det var precis innan man skulle välja vilket sätt man vill betala på. Eller om det var i samband med att jag valde att betala med kort.I vilket steg i bokningsförfarandet blev det SEK för dig? Priserna i min app visas i HUF.
Jag kunde betala med SEK i KLMs app.
Vill minnas att det var precis innan man skulle välja vilket sätt man vill betala på. Eller om det var i samband med att jag valde att betala med kort.
Var HUF fram tills dess.
Klumpig? Gillar deras save fare-funktion. Så kan man leta fram olika rutter och bestämma sig när man letat klart vilken man vill betala.Även KLMs webbplats ger alternativet att betala i en annan valuta än den ursprungliga. Vet inte varför jag skulle boka med en klumpig app.![]()