Ja, denna fare tillåter obegränsad stopover mot avgift 75 EUR och det har ingen HIP Check, vilket gör att priset är baserat enligt din slutdestination, så länge du håller dig inom MPM.
Det kräver väl att man åker till Hawaii? Eller går det att maximera en resa till LA bättre TP-mässigt?
Om jag räknar rätt skulle ovan resa ge 40+80+140+210+60=530 TP -> 1060TP tur och retur
När jag räknade avios tror jag det blev omkring 35000 tur och retur. Har inte stenkoll på hur avios räknas när det är codeshare inom OneWorld.
Denna är väl omöjligt inom MPM för MIA? (Däremot som en stopover på en fare till LAS eller PHX går det säkert utmärkt)En bra routing om man inte vill till Hawaii eller västkusten (och som jag själv gör under 2016) är:
DUB-LHR-JFK-PHX-LAS-MIA och tillbaka. Ger om jag räknar rätt 1 320 TP. Köpt under Dublinrean för ett tag sedan. Borde kanske fungera genom att byta ut DUB mot ARN (eller kanske tom ARN-HEL och i så fall ge 1 480 TP)
Denna är väl omöjligt inom MPM för MIA? (Däremot som en stopover på en fare till LAS eller PHX går det säkert utmärkt)
Jag kommer inte ihåg vilken fare basis som jag bokade på. Skulle till MIA och den här kom ut som ett av alternativen på AA's hemsida till ett vettigt pris så det var bara att boka. Kanske är en stopover fare till LAS eller PHX.Denna är väl omöjligt inom MPM för MIA? (Däremot som en stopover på en fare till LAS eller PHX går det säkert utmärkt)
Låter rimligt. Vissa av sale fares tillåter stopover - dock ej den nu pågående från DUB (men den från CPH).Jag kommer inte ihåg vilken fare basis som jag bokade på. Skulle till MIA och den här kom ut som ett av alternativen på AA's hemsida till ett vettigt pris så det var bara att boka. Kanske är en stopover fare till LAS eller PHX.