Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Bangkok T/R, SWISS, 16.500 SEK inkl. skatter

abacklund

Medlem
Om det inte blir någon försening klarar du dig och har till och med tid att vara i loungen liten stund.
Landning/avgång runt på tidig morgontimmar brukar inte bli försenad pga air space control (vilket kan hända ganska ofta i Beijing).

Tack för svar. Jag chansar och kör på via PEK.

Enligt SWISS-agenten jag pratade med så ingick bara kvällsflygningar från ARN till Zurich i fare basis. För att flyga via PEK behövde man alltså flyga ner kvällen innan till ZRH för att komma med LX196 till PEK.

Jag fick upp rätt pris via Swiss.com på de datum jag sökte på via PEK. Fanns med LX4707 (SK) kl 6.20 samma dag. Skulle hellre åkt med riktigt C med LX men det får väl gå ändå.
 

agehall

Medlem
Hur räknar ni då? ARN-ZRH-PEK-BKK är ju nästa 8k miles och flyger man C så blir det nästan 32k miles enligt min uträkning. Men jag har säkert missat något...
 

abacklund

Medlem
Hur räknar ni då? ARN-ZRH-PEK-BKK är ju nästa 8k miles och flyger man C så blir det nästan 32k miles enligt min uträkning. Men jag har säkert missat något...

Du har inte missat nåt, helt rätt, 32k för mig men Mikael skulle inte svängen via PEK, därav 26k.
 
Toppen