Swiss P ger väl bara 100% eb poäng?
simon_says91 Medlem 22 Juli 2013 #34 Någon som hittar några fler datum för den här dealen som är nära priset 11,250 SEK ? Hittar endast för 24K och uppåt...
Någon som hittar några fler datum för den här dealen som är nära priset 11,250 SEK ? Hittar endast för 24K och uppåt...
Dr. Miles Expert 22 Juli 2013 #35 simon_says91 skrev: Någon som hittar några fler datum för den här dealen som är nära priset 11,250 SEK ? Hittar endast för 24K och uppåt... Klicka för att utvidga... Jag hittar massor av datum i januari 2014.
simon_says91 skrev: Någon som hittar några fler datum för den här dealen som är nära priset 11,250 SEK ? Hittar endast för 24K och uppåt... Klicka för att utvidga... Jag hittar massor av datum i januari 2014.
simon_says91 Medlem 22 Juli 2013 #36 Dr. Miles skrev: Jag hittar massor av datum i januari 2014. Visa bifogad bild 17494 Klicka för att utvidga... Nu va du nog för snabb där Dr. Miles. De här är dealen med Swiss inte Turkish
Dr. Miles skrev: Jag hittar massor av datum i januari 2014. Visa bifogad bild 17494 Klicka för att utvidga... Nu va du nog för snabb där Dr. Miles. De här är dealen med Swiss inte Turkish
Dr. Miles Expert 22 Juli 2013 #37 simon_says91 skrev: Nu va du nog för snabb där Dr. Miles. De här är dealen med Swiss inte Turkish Klicka för att utvidga... Oj, my bad. EDIT: Det blev rätt den här gången. Du kan boka dealen genom SWISS kampanjsida. SWISS Flight from Stockholm to Bangkok from SEK 11'254:- Last edited: 22 Juli 2013
simon_says91 skrev: Nu va du nog för snabb där Dr. Miles. De här är dealen med Swiss inte Turkish Klicka för att utvidga... Oj, my bad. EDIT: Det blev rätt den här gången. Du kan boka dealen genom SWISS kampanjsida. SWISS Flight from Stockholm to Bangkok from SEK 11'254:-
simon_says91 Medlem 22 Juli 2013 #38 Dr. Miles skrev: Oj, my bad. Fare basis PFLY11SE försvann från databasen så priset finns inte längre. Klicka för att utvidga... Helt lugnt, Jag ville bara göra en Milerun. Är bortrest hela Januari så skulle behöva åka onsdag-lördag här i höst i annat fall. Men får kolla om något annat dyker upp eller om du har något redan nu ? OT ja vet
Dr. Miles skrev: Oj, my bad. Fare basis PFLY11SE försvann från databasen så priset finns inte längre. Klicka för att utvidga... Helt lugnt, Jag ville bara göra en Milerun. Är bortrest hela Januari så skulle behöva åka onsdag-lördag här i höst i annat fall. Men får kolla om något annat dyker upp eller om du har något redan nu ? OT ja vet
Dr. Miles Expert 22 Juli 2013 #40 Homer skrev: Klicka för att utvidga... Nej, jag behöver att ta det lugnt med Afternoon tea.