Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Bangkok T/R, Turkish Airlines, 15.000 SEK inkl. skatter

Göteborg-Bangkok Juste pris med Turkish

Finns fortfarande många datum kvar i dec. Pris i Skr.
juste pris.jpg

ubbe

Det verkar som att Turkish bara tillåter bokningar 11 månader fram i tiden?

Köp senast: 2013-MAR-31
Gäller för utresa:

mellan 2013-FEB-09 och 2013-JUN-04
mellan 2013-JUL-18 och 2014-MAR-31

Om jag vill ha min utresa 2014-MAR-15 , går detta att boka på något sätt? På Turkish bokningssida nollas allting när jag trycker på sök med Mars datum, men tar jag samma datum i Jan. fungerar det utmärkt.

Tips?

Det är rätt vanligt att bolag bara tillåter bokningar 330 dagar frammåt i tiden.

Om du vill ha en biljett längre fram i tiden får du boka en ombokningsbar biljett och ändra den senare.

Det verkar som att Turkish bara tillåter bokningar 11 månader fram i tiden?

Köp senast: 2013-MAR-31
Gäller för utresa:

mellan 2013-FEB-09 och 2013-JUN-04
mellan 2013-JUL-18 och 2014-MAR-31

Om jag vill ha min utresa 2014-MAR-15 , går detta att boka på något sätt? På Turkish bokningssida nollas allting när jag trycker på sök med Mars datum, men tar jag samma datum i Jan. fungerar det utmärkt.

Tips?

På Turkish Airlines webbsida står det så här.
Turkish Airlines - Tickets - turkishairlines.com
2. Period Of Validity

A ticket is valid for carriage for one year from the date of commencement of travel or if no portion of the ticket is used, from the date of issue thereof, except as otherwise provided in the ticket, these Conditions or Carrier's Regulations.
Om du är beredd att betala 50 EUR ombokningsavgift, kan du boka något datum för hemresan och sedan boka om.
eller ringa till Turkish Airlines och fråga om det går att boka biljetten som öppen retur.

Toppen