Detta stämmer ja. Jag fick 11250 poäng per leg som EBD på SVG-IAH-SVG, @Dr. Miles och @lillemannen har rättVi har några medlemmar som redan har flugit sträckan och har fått poäng, så jag är ganska säker på att informationen är korrekt.
Detta stämmer ja. Jag fick 11250 poäng per leg som EBD på SVG-IAH-SVG, @Dr. Miles och @lillemannen har rättVi har några medlemmar som redan har flugit sträckan och har fått poäng, så jag är ganska säker på att informationen är korrekt.
Hmm... Fattas 29100 poäng innan 1 februari för EBG. Med den här + lite småresor i höst skulle kortet vara säkrat.![]()
Jag åker hem den 16e och kommer hem sent den 17e till Stockholm igen.Yes, bokat utresa den 17/10 och hemresa den 18/10!
@palmen har du tips på hotell samt kanske man hinner med en mini BC träff?![]()
Jag åker hem den 16e och kommer hem sent den 17e till Stockholm igen.
Jag har preliminärt bokat ett hilton i downtown för 111$ natten, det är dock inte optimalt ställe att bo på vad jag hört i och med att det är rätt dött där. Ska man bo ute vid gallerian så gick dock priserna upp till ca 160$ per natt. Eventuellt bokar jag sista natten ute vid flygplatsen i och med att jag kommer fram sent på kvällen och flyger hem dagen efter.
Det borde gå men kanske inte på nätet, kontakta chatten så kan de kanske hjälpa dig där med seating.Aahh, jo fundera på ute vid gallerian men visst då kostar det lite mer, vi får se vad det blir! En fråga, går det inte att förboka sittplats på denna rutt? Fick upp att det ej var möjligt..