Senaste nytt

[Business class] Stavanger-Houston T/R, SAS, 6.520 NOK inkl. skatter

Yes, bokat utresa den 17/10 och hemresa den 18/10!

@palmen har du tips på hotell samt kanske man hinner med en mini BC träff? :)

Bokade du två separata bokningar? (ARN/CPH-SVG och SVG-IAH?)

Aahh, jo fundera på ute vid gallerian men visst då kostar det lite mer, vi får se vad det blir! En fråga, går det inte att förboka sittplats på denna rutt? Fick upp att det ej var möjligt..

Ring till SAS och boka platserna den vägen. Det gick bra när jag körde en award i somras.

@palmen har du tips på hotell samt kanske man hinner med en mini BC träff? :)

Downtown var bästa hotellet, rent hotellmässigt, men området är dött. Galleria förstår jag inte varför folk är så imponerade av - det är ju bara ett köpcentrum. Det Hilton jag bodde på där ute vid Galleria (Hilton Southwest) var under renovering och var över lag inte så roligt. Testade även Post Oak som ligger i närheten av Galleria och det var helt OK. Ska man bara in och ut så är Hilton Houston North ett bra alternativ - de har shuttle från IAH.

Egentligen spelar det ingen större roll var i Houston man bor om man vill göra mer än vara på hotellet - man måste ha bil. Vill man bara till Galleria så finns det ett Sheraton som ligger i Galleria som kan vara aktuellt, men då ska man ta sig dit också, så i slutändan behöver man antagligen bil hursomhelst...

När det gäller Houston kan jag rekommendera Hotel Derek som ligger på andra sidan gatan från Gallerian. Bodde där för två år sedan när jag hade två nätter extra i Houston efter en mässa. Mycket trevligt hotell och hittade bra priser via hotels.com den gången kommer jag ihåg.

Toppen