Senaste nytt

[Business Class] Florens - //DESTINATION// - Dusseldorf från 5.500 SEK T/R

Har man inget skydd som konsument i EU? Rea finns ju ofta och har man bara köpt en resa flr till tex Mia och den Mia-Düsseldorf och fått upp detta för 650 euro så är det ju ovanligt billigt men behöver ju inte vara helt otroligt i jultider ;-)

Men svårt att processa...
Men att plötsligt 23000 personer vill resa från Florens och landa i Düsseldorf för det är billigt? - Jo just det ja...
Vi är nog körda på denna dealen. Nu skall jag bara förklara för frun att *host* -Du, det blev ingen Seychellerna i juni..Kanske en weekend i Florens istället...

Men att plötsligt 23000 personer vill resa från Florens och landa i Düsseldorf för det är billigt? - Jo just det ja...
Vi är nog körda på denna dealen. Nu skall jag bara förklara för frun att *host* -Du, det blev ingen Seychellerna i juni..Kanske en weekend i Florens istället...
Men om 23000 bokar biljetter igen så kanske rabatten blir någorlunda?

Min har i alla fall inte Alitalia aktiverat betalning på, den har bara legat synlig för Amex som reservation. Så kanske avbryter de den

Återbetalning kommer inte att vara något problem. Alitalia har gått ut med att de tillåter fri avbokning oavsett fare rules. Och om någon OTA mot förmodan skulle strula så är det bara att ringa din kreditkortsutgivare så lär det vara löst på fem minuter.

Återbetalning kommer inte att vara något problem. Alitalia har gått ut med att de tillåter fri avbokning oavsett fare rules. Och om någon OTA mot förmodan skulle strula så är det bara att ringa din kreditkortsutgivare så lär det vara löst på fem minuter.
Så dom här storyna på FT om att Alitalia är sega med återbetslning har inget med det här fallet att göra?

Toppen