Senaste nytt

[Business Class] Florens - //DESTINATION// - Dusseldorf från 5.500 SEK T/R

Kimmen00

Medlem
Eftersom det tidigare mecket med resan mot Okinawa failade (vilket hade gett bra mkt poäng till EuroBonus tack vara asiana/ANA) så gjorde jag en bokning till Seychellerna i juli.. ner via Paris, hem via Abu Dhabi. 19986 sek för 4 personer.
 

lillemannen

Medlem
Var hittar du det? Exempel på datum?

Använder ebookers.com och slutet av september och hem i början av oktober.

Letar efter KLM flights:)
PTY.jpg
 

Karl Pedal

Medlem
Var nära att boka en skidresa till Santiago i Juli nyss, men nu hittar jag inga vettiga priser.
Är det någon som kan hitta något över huvud taget längre?
 
Min vän som var på väg till Florence för att prova resa till Seychellerna fick typ 2 timmar innan avgång sin biljett cancelled. Bådar ej gott.

Om någon av biljetterna har större chans att bli hedrade, tror jag att det är dem som åker genom USA

Hade din vän redan gjort OLCI och fått utfärdade boardingkort? Hur fick hen reda på att biljetten är ogiltig?
 

Avgeek

Medlem
Hade din vän redan gjort OLCI och fått utfärdade boardingkort? Hur fick hen reda på att biljetten är ogiltig?
Förtydligande: biljett var köpt, utställd. När han sedan, någon timme innan avgång drog fram biljetten stod den som avbokad hos OTA (vet ej vilken), och det gick inte längre att ta fram biljetten på Alitalias hemsida. Har tyvärr ingen mer info än så. Kan såklart vara ett isolerat fall men tänkte att det kan vara en bra data point. Han bor i Bologna så det var ingen större deal för honom, men han åkte heller inte in till flygplatsen och bråkade om det när han såg att biljetten var borttagen och inte längre fungerade
 
Bokat med ebookers.com
FLR-YYZ-DUS
Jag är inne på "min resa" på ebookers och flygningen YYZ-LHR är borta och istället står det:
"There has been a change to your flight. We will email or call you to confirm any changes"

Jag tror detta går i prutten... men men värt ett försök
 

Traveller

Medlem
Förtydligande: biljett var köpt, utställd. När han sedan, någon timme innan avgång drog fram biljetten stod den som avbokad hos OTA (vet ej vilken), och det gick inte längre att ta fram biljetten på Alitalias hemsida. Har tyvärr ingen mer info än så. Kan såklart vara ett isolerat fall men tänkte att det kan vara en bra data point. Han bor i Bologna så det var ingen större deal för honom, men han åkte heller inte in till flygplatsen och bråkade om det när han såg att biljetten var borttagen och inte längre fungerade
Och vad med återbetalning? Det borde din vän ju vara intresserad av om den är cancellerad?
 
Toppen