Senaste nytt

[Business Class] Florens - //DESTINATION// - Dusseldorf från 5.500 SEK T/R

Hänger inte med här?? Mina två har också fått 055 ticket numbers. Men, varför är det bra och på vad sätt blir det säkrare?
055 är INTE bra, det är Alitalia stock. Vissa har fått utställda biljetter på KLM stock, vilket gör att det går att hamna under radarn när de går in och cancellar alla biljetter

Då lyckades även jag boka en resa. 2 veckor för 4 pers till Seychellerna i augusti för totalt 21600:- utan större omvägar.
Lyckades inte få bra pris med Amex resebyrå så jag fick välja Expedia.se
Jag fick 4st 055 biljettnummer direkt.

055 är INTE bra, det är Alitalia stock. Vissa har fått utställda biljetter på KLM stock, vilket gör att det går att hamna under radarn när de går in och cancellar alla biljetter

Jag insåg detta och ångrade då ännu mer att jag inte bokade nyårsresan med KLM+EVA+ANA+ANA. Antar att det inte är garanterat att man fått KLM-stock, men om det nu inte innehåller en enda AZ-flight så borde det väl vara större chans att Expedia inte bokar på 055. Oh, well.

Ajdå, nåväl, det var en long shot ändå. På ett sätt känns det bra då ingen på Alitalia behöver få sparken :rolleyes:

Toppen