Tackar. Hade problem att hitta multicity på aa.com först men hittade det till slut.Aa.com till exempel. Använd multicity om du vill göra avancerade saker. Kan vara idé att söka på matrix.itasoftware.com eller expertflyer först för att kolla...
En fundering kring lounge access i USA om man skulle utnyttja denna deal. Hittar denna text på American Airlines hemsida:
"Lounge access is not available if you’re traveling on American Airlines or US Airways solely within the United States or between the United States and the Caribbean, Canada, or Mexico (except Mexico City)."
Tolkar jag det rätt att man inte har lounge access vid byte i USA till St Maarten från Europa? Ingen show-stopper men det vore ju såklart najs. Har ingen status inom OneWorld...
Tack för klargörandet! Låter lite som United Club i USA som jag har fått den stora "äran" att spendera en del tid i. Inte mycket att hänga i granen men å andra sidan, bättre än att sitta på en bänk ute i gatenDu har lyckligtvis access i och med att du flyger till/från Europa.
Att sedan Admirals Club imho inte är så värst mycket att skriva hem om är en annan sak (man får som "utländsk premiumresenär" 2 vouchers för alkoholhaltig dryck, läsk och en del snacks är gratis men i övrigt kostar allt).
Är AA:s Boeing 777-kärror att föredra i business jämfört med deras Airbus 330 (gamla US Airways?) alt. Boeing 767? Sitter och försöker få ihop en bokning nu och det lutar åt Airbus A330 alternativet hem från Philadephia (för att få ihop anslutningen till Stockholm). Hade varit intressant att veta om den produkten är på något sätt mycket sämre än 777/767 eller om de är likvärdiga?samt 777-300 ER på båda atlantflighterna