Senaste nytt

[Business class] Barcelona/Madrid-St Maarten-Paris, American Airlines, 1.170 EUR inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
När man pratar om St Maarten...

mL2cHma.jpg

(Foto: Imgur, creative commons)
Maho Beach, St. Maarten - Imgur
 

Dr. Miles

Expert
För er information, det går också att flyga tillbaka till andra Europeiska städer än Paris.
Man kan välja andra American Airlines destination i Europa. T ex Helsingfors, Frankfurt, London.

Priset är dock lägst till Paris.

EDIT: Det går också att flyga tillbaka till icke American Airlines destination i Europa som t ex Stockholm, Göteborg.

Några prisexempel:

Barcelona-St Maarten-Helsingfors
ca 1.335 EUR

Barcelona-St Maarten-Stockholm/Göteborg/Köpenhamn/Oslo
ca 1.540 EUR
 

sembl

Medlem
Tack för tipset. Att köra stopover för mig i MIA är perfekt då jag kan enkelt ta mig till CHS för att sedan åka och vända i SXM.
 

Dr. Miles

Expert
Tack för tipset. Att köra stopover för mig i MIA är perfekt då jag kan enkelt ta mig till CHS för att sedan åka och vända i SXM.
Som jag poängterade i tidigare inlägg, stopover vid utresan hissar upp priset till över 1.700 EUR medan stopver vid hemresan (efter besök av St Maarten) är det bara ca 30-35 EUR tillägg.
[Business class] Barcelona/Madrid-St Maarten-Paris, American Airlines, 1.170 EUR inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

agehall

Medlem
Fungerar alldeles utmärkt i MCE. Dock rad nummer två i Y då det är en vägg man inte kan sträcka ut benen mot. Här pratar vi dock Business/First sätet och där finns det inget alls att anmärka mer än att maten kan vara hit och miss beroende på när man flyger.

Det är därför man tar C/D. Då kan man sträcka ut benen i gången och slipper riskera att av misstag ta rad två på ett plan som har de förhatliga boxarna under stolarna.
 
Toppen