Senaste nytt

Budapest - Star alliance?

Har en flight från Budapest med Lufthansa. När jag kollar tillgången till lounge så verkar jag hänvisas till en som varken ha snacks eller mat. Är det vad dom har tänkt sig för sina Senators? Någon som vet vad som gäller?

Kanske lite offtopic men Mastercard har en lounge där man som innehavare av SAS EuroBonus Mastercard World-kortet kommer in på. Ganska basic lounge men bättre än inget.

Har en flight från Budapest med Lufthansa. När jag kollar tillgången till lounge så verkar jag hänvisas till en som varken ha snacks eller mat. Är det vad dom har tänkt sig för sina Senators? Någon som vet vad som gäller?
Flög med Lufthasa från Budapest i juni. Blev hänvisad till contract lounge. Minns inte namnet på den men den var väldigt liten dock med förvånansvärt bra utbud smårätter och fika.

Attachments

• lh.JPG
    lh.JPG
    21,2 KB · Visningar: 258
Jag var i Budapest i slutet av maj och flög med Lufthansa. Jag var i en lounge nära gaten som hade *A Gold logga. Fick den uppfattningen att det bara var lufthansa på närliggande gater. Fanns smått å gott i loungen som ulagun beskrev.

Tusen tack tipset, har missat detta totalt. Är i Budapest flertalet gånger om året och precis skaffat SAS MC Premium. Verkar som att det gäller gratis fast track också, på en annars kaotisk flygplats!
Jag sneglade på MC-loungen, men är ganska 100 på att det var bara vissa Ungerska MC som funkade där.

Toppen