Jo, tyckte också det lät så på villkoren. Men om @P-L lyckades så... Jag provar i början på oktober, pratar ju trots allt flytande ungerska så jag hoppas det innebär lite förmåner
Jo, tyckte också det lät så på villkoren. Men om @P-L lyckades så... Jag provar i början på oktober, pratar ju trots allt flytande ungerska så jag hoppas det innebär lite förmåner
Prova är ju alltid gratis Och ungrare brukare ju inte vara omöjliga speciellt för egna landsmän. Rest med en ungersk kompis dit ett par ggr och sett magi hahaha.
Väcker denna lite äldre tråd. Flyger till / från Budapest om ett par dagar business class med Star Alliance (flyger LOT hem). Som jag tolkar hemsidan för Budapest airport är LOT loungen stängd. Innebär det att jag är helt rökt då? Dom verkar inte hänvisa till annan lounge men ser att det finns en "contract" lounge. Osäker på vad det innebär...
Det är en non Schengen lounge och om regelverket inte har ändrats så kan man inte hoppa mellan Schengen och non Schengen.
Enligt Star Alliance ska man ha tillgång till Sky Court Lounge.