Senaste nytt

Brittish Airways har mysko skatter

Agenterna pratade väldigt bra engelska, tyckte att de hade engelsk brytning. Men de kanske satt i Indien. I vilket fall så borde man få kompententa agenter, oavsett status hos BA eller inte!

Det låter dyrt att ringa till Singapore, men man kanske borde använda Skype eller något. Enligt killen jag talade med idag så kunde de inte lägga till ett infant i en bokning eftersom jag inte hade ringt till mitt lokala kontor. Så Singapore hade nog inte heller kunnat hjälpa mig!

I vilket fall som helst, USEL/KRÅNGLIG kundhantering i mitt tycke!
Welcome to the UK (or BA in your case).

• Gilla
Reactions: Gus
Jag har bokat en Awardresa (enkelresa) med Qatar airways mellan Baku-Tbilisi för två vuxna och en infant. Det kostade 13500 avios och 1959 kr för oss tre. Är inte skatterna och avgifterna extremt höga? Jag bokade via telefon idag och kan därför inte se exakt prisspecifikation.
Sådär då. Efter 2 veckor och 6 telefonsamtal har det rättat till sig, smidigt!!! o_O British airways tog betalt för en vuxen trots att min dotter är infant. Nytt pris blev 9450 avios och 1475 kr. Betydligt bättre än att betala för 3 vuxna.

Ett tips när man bokar infant. Man måste alltid uppge födelsedatum för infant. Om det inte efterfrågas så ska man dra öronen åt sig och dubbelkolla så att det verkligen är en infant de bokar! Hade jag veta om detta hade det aldrig blivit så struligt!

Toppen