Information från Entercard som eventuellt gör det lättare att förstå aviostransfer/beräkningsgrund.
Från: Peter Månsson Datum: 23/5/2012 12:40:40 PM
Till: gXXXXXX
Hej och tack för svar!
Vill du nu också vara snäll och förklara vilka transaktionsdatum på kontot hos er på Entercard
som motsvarar de sju dagar som ni filar över nu på fredag 25 maj.
Med vänliga hälsningar,
Peter
<-----Ursprungligt Meddelande----->
From:
Sent: 23/5/2012 12:23:38 PM
To:xxxxxxxxxxxx
Subject: Avios poäng
Hej!
Nu har jag försökt ta reda på svaren till dina frågor. Vi skickar filen med poängen till ExecutiveClub på fredagar och på måndagar finns de överförda poängen på ditt ExecutiveClub konto. Vi kan tyvärr inte säga vilken tid filen skickas.
Jag har felanmält att Januaris kontoutdrag inte finns med på kortwebben och det kommer att åtgärdas så snart som möjligt.
Med Vänlig Hälsning
XXXX XXXXX
Handläggare
Customer Service
EnterCard Sverige AB
Klarabergsgatan 60
SE-105 34 Stockholm, Sweden
Vid eventuellt svar med ny/mer inf kommer kopia.
Fly safe, Peter