Senaste nytt

British Airways Visa

Hej igen!
De måste ha städat upp ordentligt på Entercard? Omgående svar med substans från Entercard är det nog ingen som varit bortskämd med?

Hej Peter,
Tack själv! Vi skickar över köp bokförda från 19/5 till 25/5.
Med Vänlig Hälsning
XXXXXXXXX

Last edited by a moderator:
En vänlig påminnelse om att inte publicera epost adresser eller namn på representanter. Har tagit bort dom från dina inlägg Peter.

Kul att dom verkar få lite ordning på sina rutiner.

Jag fick hem ett brev att de spärrat mitt kort då de misstänkte att det kommit på avvägar. Jag skulle få ett nytt kort hemskickat. Av vad jag kan se på Kortwebben så har det inte skett några okända transaktioner och jag har inte fått någon annan kontakt eller information från Entercard.

Lite frustrerande med ett spärrat kort helt plötsligt!

/Christian

Jag fick hem ett brev att de spärrat mitt kort då de misstänkte att det kommit på avvägar. Jag skulle få ett nytt kort hemskickat. Av vad jag kan se på Kortwebben så har det inte skett några okända transaktioner och jag har inte fått någon annan kontakt eller information från Entercard.

Lite frustrerande med ett spärrat kort helt plötsligt!

Det kan ju mycket väl vara så att de märkte att ditt kort användes utomlands precis efter att du använt det i Sverige eller liknande. Om de kunde identifiera vad som var felaktigt, kanske de tog bort det direkt. Dock brukar kortföretag ringa innan de spärrar korten.

Det hände mitt Amex för några år sedan. Då spärrade de dock bara kortet tillfälligt och ringde upp för att bekräfta att transaktionerna var korrekta. Nu spärrades bara kortet utan utlandsresor eller telefonsamtal.

Får hoppas att det nya kortet dyker upp inom kort.

/Christian

I den här tråden har har det varit lugnt och tyst länge så jag antar att alla är nöjda och glada :)
Så även jag, fram till idag vill säga, köp medges inte är beskedet när jag försöker använda kortet
det är över 20kkr kvar av krediten så det kan inte vara problemet, provat på 3 olika ställen, suck och stön ringa k-tjänst imorgon.

Jag har inte handlat på mitt kort, men jag lyckades returnera en vara och få pengar krediterade till kortet iaf.

Har handlat på kortet idag och var inga problem.
Mina avios är en annan historia.. 8 månader och massor samtal med tomma löften att dom ska höra av sig inom 2 arbetsdagar.
Funderar skarpt på att klippa sönder mitt kort och skicka in det.

Toppen