011430121
Medlem
Tack Senator.200tkr inom ett kalenderår ja, och ett år från när vouchern ställs ut. Min nuvarande är t.o.m november, utställt i november 2013 när jag nådde gränsen i 2013
Tack Senator.200tkr inom ett kalenderår ja, och ett år från när vouchern ställs ut. Min nuvarande är t.o.m november, utställt i november 2013 när jag nådde gränsen i 2013
British Airways VISA skrev:Nyhet- drivmedelsrabatt på Preems bemannade stationer!
Från och med 15 maj 2014 får du rabatt när du tankar på Preems bemannade stationer och betalar med British Airways Visa. Rabatten kommer på din månadsräkning så du behöver inte göra något annat än att betala med ditt British Airways Visa.
Mellan 15 maj - 30 september 2014 har du 25 öre rabatt/liter och därefter har du 15 öres rabatt per liter.
Sök efter närmaste bemannade station på Preems hemsida Preem :: Sveriges största drivmedelsbolag
With a British Airways Visa Card issued in Sweden by EnterCard, you'll soon discover how much faster you can collect Avios. And if you successfully apply for one before 30 June 2014, we'll give you 5,000 Avios as a bonus*..
Kommer jag att hitta några biljetter tror Ni på 6 månaders fram förhållning? Tanken är till USA i C eller F
Kommer att ha ca 160 k Avioser i november.
Till USAs östkust är det relativt enkelt att hitta biljetter med Avios i både C och F. Till västkusten (LAX, SFO) är det betydligt svårare både i C och F.