Senaste nytt

British Airways Visa

Det kanske står tidigare i tråden, men hur lång tid tar det innan mina 1000 Avioser i välkomstbonus kommer? Har väntat ca. 2 månader nu. Hos Entercard är det goddag yxskaft som svar och hänvisning till BAEC.

Jag använder SAS EuroBonus Amex när jag tankar på Preem (vid få tillfälle jag tankar där) men fr o m 2014-MAJ-15 kan man få 15 öre rabatt på Preems bemannade stationer när man betalar med British Airways VISA kort.
Fram till 2014-SEP-30 kan man få 25 öre rabatt.

British Airways VISA skrev:
Nyhet- drivmedelsrabatt på Preems bemannade stationer!

Från och med 15 maj 2014 får du rabatt när du tankar på Preems bemannade stationer och betalar med British Airways Visa. Rabatten kommer på din månadsräkning så du behöver inte göra något annat än att betala med ditt British Airways Visa.

Mellan 15 maj - 30 september 2014 har du 25 öre rabatt/liter och därefter har du 15 öres rabatt per liter.

Sök efter närmaste bemannade station på Preems hemsida Preem :: Sveriges största drivmedelsbolag

Jag har haft dålig koll på hur mycket jag har spenderat på mitt BA Visakort sedan årsskiftet, ringde Entercard igår och frågade och de sa 17,000:- det kan inte stämma sa jag, och det skulle undersöka fick ett mail att jag har spenderat i år 217.000 kronor jag trodde att det skulle vara ca 170.000:- hade tänkt att göra några månaders paus med det kortet.
Fick på mailet att det har skickat en Voucher, just nu är jag lite sur på mig själv hade tänkt att den skulle ha ställs ut i slutet av året, kommer att få ca 80K Avioser till med mina bokningar som ligger med BA där sista flygningen kommer att ske i slutet av november. Kommer jag att hitta några biljetter tror Ni på 6 månaders fram förhållning? Tanken är till USA i C eller F
Kommer att ha ca 160 k Avioser i november.

Kommer jag att hitta några biljetter tror Ni på 6 månaders fram förhållning? Tanken är till USA i C eller F
Kommer att ha ca 160 k Avioser i november.

Till USAs östkust är det relativt enkelt att hitta biljetter med Avios i både C och F. Till västkusten (LAX, SFO) är det betydligt svårare både i C och F.

Toppen