Senaste nytt

British Airways Visa

Två dumma frågor;
1) Ni som har anmält er till e-faktura - det står att man skall skriva in kontonummer. Menar de kontonr för kontot man har hos Entercard eller hos sin bank? Hittar inget kontonr när jag är inloggad på entercards sida?

2) Var ser man vilket BAEC konto VISA kortet är kopplat till?

Kollade mitt konto idag. Har följande noteringar. Någon som fått dessa poäng?

07-Feb-14 08-Feb-14 Finance Card - BA Visa Card - Discretionary Award 0 2,000

10-Mar-14 11-Mar-14 Finance Card - BA Visa Card - Discretionary Award 0 500

kanske blir aktuellt, frågan är bara är det 1jan - 31 dec som gäller med BA eller är det säg 15 April 2014 -> 14 april 2015?

osäker om jag lyckas med både sas amex och ba visa innan åres slut...

kanske blir aktuellt, frågan är bara är det 1jan - 31 dec som gäller med BA eller är det säg 15 April 2014 -> 14 april 2015?

osäker om jag lyckas med både sas amex och ba visa innan åres slut...

BA visa räknar kalenderår, d.v.s 8 månader på dig från 1/5.

Vill du ha båda voucherna i år, se Betalo-tråden för tips om räkningar som kan betalas med något av korten! (CSN går att betala avgiftsfritt med kort om du skriver in utländsk postadress)

Detta är en lång tråd så kanske svaret finns, orkar dock inte att läsa 728 inlägg, började med BA Visa under hösten lite löst, men från årsskiftet är det bara BA Visa som gäller för att nå 2-4-1 vouchern, kommer den att gälla under hela 2015 eller är det någon begräsning på giltigheten?

Detta är en lång tråd så kanske svaret finns, orkar dock inte att läsa 728 inlägg, började med BA Visa under hösten lite löst, men från årsskiftet är det bara BA Visa som gäller för att nå 2-4-1 vouchern, kommer den att gälla under hela 2015 eller är det någon begräsning på giltigheten?

200tkr inom ett kalenderår ja, och ett år från när vouchern ställs ut. Min nuvarande är t.o.m november, utställt i november 2013 när jag nådde gränsen i 2013

Toppen