Detta borde innebära att så fort man når 200 kkr bör det gå hyfsat snabbt till man har 2-4-1 kupongen på sitt BAEC-konto?! Någon som har en känsla för tidspannet mellan det 200 kkr nås och kupongen "landar i handen"?
som jag redan påpekade har jag fått en 2-4-1 voucher UTAN att ha spenderat 200kkr sedan 1/1, totala inköpen är några tusen under 200kr,
så detta går inte alls att lite på,
Mycket snabbt.. Det stod på mitt kontouppdrag hur mycket jag hade använt kortet i år, och några dagar senare.... VOILA! Kupong fanns.
Homer har rätt dock; ibland svårt att hitta bra connections mellan ARN-LHR på miles... Med den fantastiska kampanjen som numera pågår, kommer jag skrapa ihop 70.000 extra miles, plus faktiska resor mellan ARN-LHR innan jul. Sen har jag en ARN-LHR-JFK bokat den 26/12 till 08/01 i CW. Så efter det sitter jag på en halv million som jag inte helt vet jag skall göra medJa... helt sant är jo inte det. Senator version 4.0 släpps veckan efter påsk 2012, så det måste jo firas lite.. BGI verkar som ett lämpligt ställe kanske?
Det kan inte vara så att du köpt resor på ba.com och dessa räknas dubelt (precis som man får dubbla poäng för dem)?
Å andra sidan har jag kommit fram till att de poäng jag får inte stämmer med de inköp jag gör, så jag saknar logiken även där...
Och du kallar dig Frequent Flyer![]()
Kommer att trigga "kupongen" de närmaste veckorna och planerar att ta med frun, som har varit med och bidragit, till NY. Planen är First dit och Club World hem. Vet någon om det är mycket bök med att boka en sån resa med "kupongen"?