Senaste nytt

British Airways Visa

Då har man skaffat visa! tänkte i min enfald att det skulle bli rätt =) men icke!!!

Ansökte om mitt kort:
Fick det skickat till fel adress och de startade ett nytt ba club account.
Beställde ett extrakort som skickades till fel adress och med fel namn :S

Nu så ska allt lösas enligt dem, men vad är problemet! om de inte läser vad som står på ansökan varför ens ha någon?
Ni som fått allt löst har ni fått någon kompensation? och isåfall på hur mycket?

Då har man skaffat visa! tänkte i min enfald att det skulle bli rätt =) men icke!!!

Ansökte om mitt kort:
Fick det skickat till fel adress och de startade ett nytt ba club account.
Beställde ett extrakort som skickades till fel adress och med fel namn :S

Nu så ska allt lösas enligt dem, men vad är problemet! om de inte läser vad som står på ansökan varför ens ha någon?
Ni som fått allt löst har ni fått någon kompensation? och isåfall på hur mycket?

Ibland tänker jag också i min enfald att jag ska skaffa ett BA-kort men då brukar jag kika lite snabbt i den här tråden och kommer genast på bättre tankar. Drygt 60 sidor med krångel med Entercard får åtminstone mig att lägga min tid och energi på annat. Hur kan ens Entercard finnas kvar om de inte klarar av att hantera enkla kundärenden bättre?

När det har löst sig så rapportera gärna hur lång tid det tog och vilken kompensation du fick.

Jag har blivit utlovad 5000 Avios, men räkna med lång väntan. Jag felanmälde i november och fick problemet avhjälpt i mars. Ringde i april och undrade var den överenskomna kompensationen tagit vägen och det verkade som att de "glömt bort" den. Ska få aviosen under maj månad men det tror jag först när jag ser dem på kontot

Skaffade kortet i september 2012. Nu i april 2013 är funktionen i gång och jag har även fått utlovade kompensationsaviosar...

Ibland tänker jag också i min enfald att jag ska skaffa ett BA-kort men då brukar jag kika lite snabbt i den här tråden och kommer genast på bättre tankar. Drygt 60 sidor med krångel med Entercard får åtminstone mig att lägga min tid och energi på annat. Hur kan ens Entercard finnas kvar om de inte klarar av att hantera enkla kundärenden bättre?

Haha, precis samma här!

Pratade med entercard idag, allt ska vara fixat i mitten av maj, samt jag får fritt år 2 och 2000avois extra. känns helt ok ändå. rapporterar när allt är klart

Toppen