Jag är inte helt insatt i kreditkortsystem i andra länder men jag har hört att det finns kreditkort som räknar ränta från den dagen du har handlat till den dagen du betalar.
Nån som vet om det är någon sign-up bonus just nu? Ska precis regga mig för ett BA VISA men känner för att kolla med er först...
Nu får man 5000 bonus Avios fram till 31 maj. Dags för mig att skaffa ytterligare ett kort.
Hur lång tid brukar det ta efter det att man uppnått kSEK 200 i spendering innan 2-4-1-vouchern syns i BAEC-profilen?
Jag gick över gränsen i början av september 2013 och det tog ca 10 dagar innan vouchern syntes i profilen.Hur lång tid brukar det ta efter det att man uppnått kSEK 200 i spendering innan 2-4-1-vouchern syns i BAEC-profilen?
Ok, av era svar att döma så är det lite random hur bra voucheröverföringen från Entercard till BAEC fungerar.
Innan jag skaffade kortet läste jag allas erfarenheter här på BC.se om dubbla BAEC-konton och skaffade inget medlemskap innan min ansökan till Entercard, så det problemet har jag nog kunnat hoppa över tack vare era erfarenheter.
Hur minskar man risken med att vouchern inte registreras i profilen när man uppnått 200 k i spendering, ska man t.ex. uppnå spenden långt innan 31/12 för att vara säker? Eller vad har era problem med registreringen av vouchern berott på?