Någon som har tips till min kollega? Statuslös, tror de är 2 pax.
Någon som har tips till min kollega? Statuslös, tror de är 2 pax.
Ska de lösa ombokning själva? Vad är chansen att de får tillbaka pengar utan för mycket tjafs med BA efteråt?
De skulle flugit BA776 idag.
Nu är det svårt att hitta plats på avgångar från London Heathrow idag.Någon som har tips till min kollega? Statuslös, tror de är 2 pax.
Ska de lösa ombokning själva? Vad är chansen att de får tillbaka pengar utan för mycket tjafs med BA efteråt?
De skulle flugit BA776 idag.
Ja, men det hjälper tyvärr inte så mycket. Att köpa en biljett nu kostar ju flera gånger mer än de betalat för sin ursprungliga biljett.
We recognise the uncertainty that some customers may be feeling and have therefore extended our flexible booking policy.
If you are due to fly to/from Heathrow or Gatwick on Sunday May 28 or Monday May 29 and no longer wish to travel, even if your flight is still operating, you can rebook to travel up to and including 10 June
Ja, men det hjälper tyvärr inte så mycket. Att köpa en biljett nu kostar ju flera gånger mer än de betalat för sin ursprungliga biljett.
Är de nu "at the mercy of BA" och får, tillsammans med många andra, acceptera att deras värld får stå still p.g.a. BA?
Sorry. Var otydlig. Syftade på om det skulle bli tjafs om man vill att BA ska täcka kostnaden för den nya biljett man själv ordnar.Det var ju återbetalning av pengarna du efterlyste
Har precis checkat in i LHR, bara hand bagage och det tog lite mer än en timme, det sagt får jag lov att säga att britterna är mycket tåliga, alla accepterar att det är kaos och ställer sig i kön, men jag ser att de flesta avgångar är 2-3 tim sena just nu.
Det ser ut att bli många timmar i Concorde Room idag i väntan på att komma iväg till Boston
P.S den nya security i First i LHR mkt bra o effektiv
Sorry. Var otydlig. Syftade på om det skulle bli tjafs om man vill att BA ska täcka kostnaden för den nya biljett man själv ordnar.