Senaste nytt

British Airways ställer in alla flighter 27 maj 2017

Det verkar som att det är ont om plats vid gater och på remote stands på Heathrow för att parkera British Airways flygplan.

De har stängt alla lounger har stängt, de bad oss att ställa oss i kön för att komma ut, de tror det tar mellan 3-4 tim, ingen kul dag.

Tur att jag bokade luftwaffe istället för BA. Annars hade jag nog varit där nu också.
Riktigt trist för dig Erik.

• Gilla
Reactions: Alf
Ouch, och ouch på vilka följdfel det blir av en sådan här grej. Kommer ju ta dagar om inte veckor att reda ut

Har vi någon bra gissning på hur många miljoner det kommer att kosta att ställa alla plan en hel dag?

Har vi någon bra gissning på hur många miljoner det kommer att kosta att ställa alla plan en hel dag?
Jag har ingen aning men det är tur i otur, idag är en lördag. Minst antal avgångar i veckan.
Däremot tror jag att problemen (inte bara IT problem utan även andra problem) fortsätter även imorgon och då finns det mer avgångar.

Jag har bokat hotel för kvällen, försöker att hitta ett flyg ikväll, dock är det bank holiday måndag. Så väldigt många som skall flyga ut, jag såg där jag checkade in att hon hade på sitt info sheet att flygen hade en fyllandsgrad på 95% idag. Så kanske några färre flyg men alla är smockfulla..

Toppen