LarsCph
Medlem
Jeg fløj Chicago til London med British Airways her til aften/morgen i en Boeing 787-10 som var udstyret med Club Suites. Det er en meget markant upgrade i forhold til den gamle Club World kabine, virkelig godt sæde med god plads. Jeg sad i den forreste business class kabine på række 10 ved vinduet i højre side. Det føles meget privat når man sidder ned. Der var en hurtig servering af mad på bakke efter take-off hvilket passede mig ret godt så jeg kunne nå at sove lidt. Der var en god stor pude, en tynd madras og tæppe. Jeg sov fint og syntes sædet er komfortabelt også i senge-mode. De ter en sjov feature med døren - det ville være lige så fint at sove uden tror jeg - men lukkede den da jeg lagde mig til at sove. Jeg forudser allerede nu at min 10 årige datter vil have stor fornøjelse af at kunne lukke sig inde på den måde når vi skal rejse til Los Angeles til sommer!
Der er alt man har brug for. God plads til hand luggage og masser af rum til opbevaring ved sædet og el-udtag. Jeg syntes godt om det dejligt simple system til at justere sædet (se billedet) som fungerede godt og nemt.
Servicen om bord var god og britisk-hyggelig. Og på trods af afgang fra US hvor der stadig er krav om masker på fly og flypladser var det intet problem at sidde og sove uden maske. Alt i alt meget god flyvning og med den nye Club Suites kabine er British Airways endelig tilbage som en rigtig godt alternativ til oversøiske rejser hvor jeg har haft fravalgt dem på grund af den gamle og (syntes jeg) dårligt indrettede business kabine.

Der er alt man har brug for. God plads til hand luggage og masser af rum til opbevaring ved sædet og el-udtag. Jeg syntes godt om det dejligt simple system til at justere sædet (se billedet) som fungerede godt og nemt.
Servicen om bord var god og britisk-hyggelig. Og på trods af afgang fra US hvor der stadig er krav om masker på fly og flypladser var det intet problem at sidde og sove uden maske. Alt i alt meget god flyvning og med den nye Club Suites kabine er British Airways endelig tilbage som en rigtig godt alternativ til oversøiske rejser hvor jeg har haft fravalgt dem på grund af den gamle og (syntes jeg) dårligt indrettede business kabine.