IPC_Mataveri
Medlem
Jag åker imorgon med BA ARN-LHR I C och vidare till BOS I F med BA, stannar några dagari BOS och sedan vidare med AA I F till MIA, det får inte bli något strul med bagaget.
Kör med handburet bagage!
Jag åker imorgon med BA ARN-LHR I C och vidare till BOS I F med BA, stannar några dagari BOS och sedan vidare med AA I F till MIA, det får inte bli något strul med bagaget.
Se för sjutton till att klaga ordentligt till customer care om den!
Det bör leda till kompensation...
Kinesiska flygbolag har ofta en separat buss för resenärer i First/Business class och statuspassagerare på plattan i Kina.Riktig premiumupplevelse på OSL nu på morgonen. Vi får bussgate och man väljer för en gång skull att annonsera priority boarding. Givetvis in i en dragspelsbuss. Riktigt skoj att stå på trappan i småregnet.
Varför kan inget bolag fatta att man priority boarding ska innebära att man kommer ombord först, inte går igenom spärren först..?
Först på bussen, sist avRiktig premiumupplevelse på OSL nu på morgonen. Vi får bussgate och man väljer för en gång skull att annonsera priority boarding. Givetvis in i en dragspelsbuss. Riktigt skoj att stå på trappan i småregnet.
Varför kan inget bolag fatta att man priority boarding ska innebära att man kommer ombord först, inte går igenom spärren först..?
Världsklass. I min ungdom betalade jag en gång extra för prio-boarding med Ryanair på Bergamo. Det slutade exakt likadant, och mitt upprörda mail i ärendet förblev obesvarat.Först på bussen, sist av![]()