Utveckling i caset gällande mitt försenade bagage. Först mailar dom tillbaka direkt och säger att det här skall vi lösa smidigt och snabbt. Tar bild på alla kvitton och skickar in tillsammans med mina bankuppgifter och skriver att totalsumman va 403USD.
Får tillbaka svar 6 timmar senare att dom skall föra över 866SEK och jag blir direkt fundersam. Skickar ett mail och varför dom bara för tillbaka så lite och dubbelkollade för 866SEK är 103USD. Hon ringer upp mig efter bara 45 min och säger att de är hon som gjort fel och tryckt in 103USD istället för 403USD när hon räknade ut det. Jag blir riktigt nöjd och hon tackar för sig och jag säger detsamma.
Det är så här det skall fungera. Allt löste sig på 12 timmar från att jag skickat in kvittona. Nu får man vänta på pengarna kommer in men de är riktigt bra gjort av dem. Sen att dom till och med erbjöd sig att ta eventuella kostnader i Oslo då det inte va min hemmaort gjorde ju saken ännu bättre. Inte för att jag hade några kostnader men bara att dom erbjuder sig är ett bra tecken på att man vill hålla sina kunder nöjda!
Bra gjort British Airways!